ผู้ใช้:Cryptoyab1988

จากวิกิพีเดีย สารานุกรมเสรี

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

داستان پیدایش رمزارزهای دیجیتال به سال ها قبل با معرفی اولین ارزرمز دیجیتالی به نام بیتکوین اتفاق افتاد. این رمزارز که توسط ساتوشی ناکاموتو معرفی شد توانست تا امروز به ارزش بیش از 8 هزار دلار (در زمان نگارش این مقاله) طی سالیان متمادی برسد و سنگ بنایی برای جابه‌جایی دارایی‌های دیجیتال میان کاربران باشد.

خرید بیت کوین یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون مرز و زمان است و قانون هیچ کشوری بر آن حکم فرما نیست. لذا از منظر تحریم که کشور ما چندین دهه است که با آن دست و  پنجه‌ نرم می‌کند میتواند بسیار جذاب باشد.

برخلاف پولهای رایج که توسط دولت‌ها چاپ شده و در اختیار شهروندان قرار میگیرد، ارزهای دیجیتال تنها از طریق ماینرها (buy telegram members) توسط هر شخصی قابل استخراج است. این ارزها از طریق کیف پول‌های اختصاصی هر ارز قابل مبادله با سایر کاربران است.


خرید ارز های دیجیتال :

اگر شما هم به این معقوله علاقه‌مند شده‌اید و در نظر دارید مقداری از دارایی خود را به ارز دیجیتال تبدیل و سرمایه گزاری کنید و یا مقداری پول برای سایر افراد بفرستید و یا حتی بتوانید وارد بازار معاملات بشوید، کریپتویاب یکی از بهترین انتخاب‌های شما جهت خرید و فروش بیت کوین می‌تواند باشد.

در این پلتفرم شما می توانید پیشنهادات خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (Bitcoin) ، اتریوم (Etherum)، لایت کوین (Litecoin) و دش  (Dash)را ثبت کنید و یا پیشنهاد سایر کاربران را دیده و با آن‌ها به صورت مستقیم معامله کنید.


مقایسه قیمت بیت کوین

کریپتویار مرجع تخصصی مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال : نمودار قیمت بیت کوین، قیمت کریپتو کارنسی، مقایسه قیمت وب سایت های ایرانی فعال در حوزه ارز رمز و محسابه قیمت بیتکوین به ریال


اگر شما هم میخواهید وارد حوزه ارزرمز شوید و یا هم اکنون در حال فعالیت و خرید و فروش ارز دیجیتال هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار کریپتویاب را امتحان کنید.

در کریپتویاب سفارش خود را آگهی کنید، به قیمت معامله کنید و آنی تسویه حساب کنید.